Om mig

Hej hej! För att få veta lite mer om mig, om du e ny läsare lr nått så ska ja intevjuva mig själv xD

Namn: Emma
Ålder: 11 år
Bor: Sverige
Familj: Min lillasyster Alva, mamma pappa katten Skorpan & hamstern Rosa:)
Intressen: Simma, rida, vara på datorn,  läsa, vara i stallet och vara me kompisar xP
Favoritmaträtt: Eeeh, typ tacogratäng kanske?^^
Favoritsmileys: xD
Favoritbloggar: www.sarabubbis.blogg.se www.kenzas.se www.ellamarie.blogg.se www.mammabecka.se
Andra bloggar ja skriver i: www.saraemmasfoto.blogg.se (delar den me www.sarabubbis.blogg.se och www.emiliaemma.blogg.se (delar den med www.emmebloggare.blogg.se )
Min vardag: Kliver upp 06:30 och går till en travskola 07:20 me Sara www.sarabubbis.blogg.se där får vi släppa ut 5 ponnysar, dom heter: Bus Johan, svart russ född 02, inriden och har stått på ridskola, han har även gått LB i både hoppning & dressyr!:O Russin, 18 år, brunt gotlandsruss, inriden men om man ställer krav på han kan han bla börja bocka, han är lika pigg som dom andra! Salmiak, svart shettis, inriden, född 02, ganska vanlig kan man säga, han gör inte så mkt och är väldigt snäll! Kompis, shettis född 01 och min ögonsten!<3 Love you! Han är fux, ja & Sara red in han & Gustav, kmr till han snart, Kompis kan vara lite nafsig men oftast e han snäll:)<3 Gustav: Saras ögonsten, även han fux född 01, vi red som sagt in dom då, i höstas typ^^ Det går framåt för dom, men vi tänkre inte skola dom, då dom huvudsakligen är travponnysar! Först tar ja Kompis & Sara Gustav, sen tar ja Salle & Sara Russin, sen tar vi Bus Johan tillsasmmans. Sen går vi till skolan & sen går man hem då när skolan e slut, sen hittar man på nått, äter middag, e på datorn lr gör nått & sen somnar man, haha xD
Favorithäst: Kompis såklart!<333
Favoritfärg: Snorgrön, grön, gul och blå!

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

hej, beundrar dig för att du orkar skrivaså mktom dig självoch om travskole ponnysarna^^ haha<3

2009-06-08 @ 16:55:21
URL: http://sarabubbis.blogg.se/
Postat av: tessan

Gud vilken fin blogg :D XD

2009-06-16 @ 13:14:37
Postat av: Emma

Taaaaack Tessan!<3 ;D VAd heter din blogg?=)

2009-06-16 @ 13:43:39
URL: http://emmakompis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0