''Shoppat'' utan pengar

Hahaha ;P Mjaaa, shoppa kan ja väll inte kalla det, ja o Emilia o hennes familj var o shoppa en stund, fast varken ja elr Emilia hade pengar så vi gick bara runt och kikade ;P Emilias mamma bjöd oss och hennes lillebror på hamburgare sen, och sen åkte vi hem. Då var vi hemma hos mig en stund och spelade Buzz ;) När jag skulle hämta Alva från fritids var Angelica också där:) Vi gungade lite och sen gick ja hem. Jah nu ska ja snart äta :) Idag fick mina föräldrar semester:)<3 Inte för att vädret direkt skriker ''Sommar!'' Hahaha ;P Snarare ''Höstlov!'' ;P Alva ska få ha Rosa som sin ''sommarhamster'' Hahaha ;P Mamma o pappa vill testa om hon klarar av att ta hand om ett djur ;)

Gissa gissa xDRosen ;P

Alva sjunger och kastar upp ballonger i luften
 Hihi ;P Lite bilder ^^ Nu har vi ätit :) Ska försöka ringa Sara o höra hur hon har det xP

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0