SKOLAVSLUTNING!

Tjoho! =D Äntligen är det dax för skolavslutning!=D<3 Ja vaknade ca 06:15 elr nått, sen har ja tittat på tv, (orkade inte me nått annat, fast sov väll mest igentligen, hahah xD) Sen åt ja gröt me resten av familjen (fast dom åt fil) och sen har ja duschat (igen) haha xD Och sen har jag tagit bort nagelack, målat dit nytt (ljusrosa från Depend) Åh, nej! Har petat i nagelacket så får måla om en tumme, hahha xD Nu går ja runt i en t-shirt & ett par träningsoverallbyxor, haha xD Klänningen ska inte på förren om några timmar xD hade tänkt promenera ner, men vet inte riktigt, bara ca 14 grader ute :S  Brrrr, och inte skiner solen heller=/ Men nåjja, skolavslutningen är ju i kyrkan iaf ;P Men nu ska ja jah, måla om tummisen kanske? Hahahha xD Men skriver efter skolavslutningen ;P

HA DET BRA SÖTISAR!<3
Mvh Emma...?

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0