Va vi gjorde på Travskolan=D

Hej hej! Just nu sitter ja oh suger på en sked & tittar på Talang 2009 (final) och skriver xD Jah, vi mocka, gav hästarna hö & släppte in dom idag=D Alla hästar var jättesnälla ;P Men tänkte visa lite bilder:)

Lillsyrran i skolavslutningsklänningen xD

Ja i klänningen xD

Virre lr Viriel B (även detta en bild från tävlingen)

Sabina (bild från tävlingen vi var på i söndags)

Flamman lr Flame då^^ (Även detta en bild från tävlingen i söndags)

Frasse

Sådärjja, det var lite bilder, nu ska jag kolla på Talang ;P Skriver igen imorgon!
SOV SÅ SÖTT ALLIHOPA! <3 :D
Mvh Emma...?

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

fina bilder=), vill du ha några saker du akn tänka på när du fotar:)?

2009-06-13 @ 10:51:59
URL: http://sarabubbis.blogg.se/
Postat av: Emma

Taaaack!<33333 xD Fast det var dom inte ;P Ja tack=D ;P

2009-06-14 @ 09:29:23
URL: http://emmakompis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0