Viriel B

Hej hej! Idag slapp vi långdag=D Skööööööönt ;P^^ Vår fröken hade köpt fika, så vi smaskade medans hon läste högt xP
Oooh, ja har börjat skriva me kursiv textstil igen ;P^^ Lite kul sådär xP Imorgon går lillsyrran ut 1:an, gu va fort ett år går! Och på fredag e det ja själv som står där^^ xD Jaah, följde me Anné till ridskolan i eftermiddags, Anné fick Virre, lr Viriel B ^^ Hahahaha xD Ja vet inte riktigt va hon tkt om han, hon avstog från slutet av galoppen och tkt han var snabb, men hon kanske gilla han ändå?^^ ;) Nu e klockan 20:30 ;P^^ Ska nog läsa igenom några andra bloggar och sen ska ja somna, imorgon gäller det för lillsyrran ;P Kmr hon klara pressen? Hahaha xD Åååh, det e ju extremt mkt press på små ettor som slutar skolan^^ Hahahah xD Men tyvärr ska ja läsa upp en dikt på skolavslutningen, kmr garanterat att skämma ut mig rejält :S Tänkte att ni skulle få höra, men kmr inte ihåg texten o pappret ligger på övervåningen o ditt orkar man ju inte gå! Hahahaha xD Men ni får väll höra imorogn :;P
Sov så sött o håll tummarna för att det ska gå bra för ALva imorgon!



Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0