Ätit glass;P^^ Mums<3

Hej;D^^ Nåå, idag har jag varit med en kompis, tyvärr ingen bio, men men, vi spelade fotboll, var på datorn och cyklade till kiosken och köpte glass<3:D^^ Muuums;P Hehehe;P Vi köpte typ först en kula, pecanötkola tror jag det hette^^ Och sedan mjukglass på<3;D Och kolasås;D^^ Fast min kompis tog chokladsås;P Sedan cyklade vi till hennes pappa, och fick mer glass:D<3 Mumsmums;P^^ Hihi;P Det var jääättegott;P^^ Hehehe;D ;) Jag har varit ute en stund vid en hästhage med en kompis;D^^ Vi gungade också;P Och kastade skor, (ja var inte så bra på det^^;) Jaja;D Inte hänga upp sig på det;P Snart ska vi äta middag;P^^ Mums<3 Pappas bror ska också äta med oss:D  Ååh nej! Imorrn har ja utvecklingsamtal*Ryser* Neej!^^ Det finns jättemkt att klaga på, bla att jag läser på lektionerna, pratar osv^^ Men men;P^^ Om jag inte överlever får väll min lillsyrra ta över bloggenxDHär är Kompis;P^^ Ska visa på dom andra också, mig får ni inte se, ja är inte direkt snygg^^ ;P
Titta! Visst är han helt underbar<3 Fotade bilden förra sommarn, han har precis kommit tbx från betet, min lilla bäbis<3 Han var jättesprallig, och blev jätteglad när han fick träffa Gustav igen (Som typ är hans bästis) xD Har inga bilder från idag, men ska kanske ut sen igenxP 8D Och kan ta med mobilen, så får ni se någon bild från ida också xD Hehehe;D Ska visa på dom andra också, men är ganska lat, så det tar väll sisådär 100 år elr nått^^ 8P Haha;D
Nu har jag varit duktig och tränat på läxan^^ Har ätit nu, kmr in ikväll igen xP
//Emma...?


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0