E du en ny läsare?

Nyfiken på hur ja ser ut? Här har ni mej iaf!  Bild: Sara

Där är jag;) Ja heter Emma o e11 år & ja & Sara www.sarabubbis.blogg.se (Hon & ja bor granne) Vi släpper ut på en travskola på väg till skolan, vi rider på torsdagar (då rider vi på en ridskola) & fredagar ibland på Travskolan^^ Om vi rider på travskolan rider vi antigen Kompis (min bebis) & Gustav (Saras bebis) ^^ Hahaha xD Annars rider vi Bus Johan & Russin, det är vi som ridit in Kompis & Gustav, dock har vi inte skolat dom eftersom dom huvudsakligen är travskoleponnysar, men Bus Johan har gått LB i både hoppning & dressyr:O!^^ Russin är också ganska duktig, men om man ställer krav på han kan han bla börja bocka, men vi brukar ta det lungt me han, men Bus Johan brukar vi jobba lite mer me ;)^^ Bilder på alla hästarna kmr nedan, bild på Sara me =)

Sara & Gustav
                                  Sara & Gustav (ovan)
Ja & Kompis
                                   Ja & Kompis (ovan)

Salmiak (elr Salle som vi brukar kalla han)
                                          Salle (Salmiak)

Aspe Leon, elr Lelle som vi kallade han, har flyttat till en annan travskola men fanns på travskolan förut
                                                                   Aspe Leon

Bus Johan
                                         Bus Johan

Batens C.H
                          Batens C.H Han har flyttat från travskolan.

Russin
                                Russin

Sara:) Superfina Sara!;P
                               Supefina Sara!=D

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0