Fin i håret me ny frisyr:D^^

Hej;P Nu har jag varit & klippt mig och sen var jag och kollade på Kicks, kan inte hålla mig borta därifrån^^ xD Jag klippte ganska kort och mkt uppklipt, fick även tips på hur man kunde ''fluffa'' upp håret bättre^^ Kom inte riktigt ihåg hur, men tror det var typ såhär
1:Ta typ någon moss elr nått^^ (Hårmoss då^^)
2: Eeh? Tror man skulle ta en plattång och platta längst upp (helst en typ med lite vågigt men det skulle gå annars oxå, vet inte då jag inte har testat^^)
3: Toupera!^^ ;P (Tips, toupera med borste elr helst kam, sedan borsta med borste fast bara lite lätt och du ska INTE reda ut tovor m.m)
4: ''Fluffa'' upp håret^^ xD
5:Blås med hårtorken!^^
6:''Duscha'' m. hårspray (Asså inte duscha med hårspray utan typ he hårsprayen över huvudet och tryck och he över hela frisyren helt enkelt^^) xD
Jag ska skriva lite till & skriva i Saras och min blogg och sedan ska jag testa, ska lägga in bilder sen, så får ni se resultate:D^^ Ska visa på min nya mascara också:D
Ska testa nu;P
Visar bilder sen
//Emma...?


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0