Godmorgon<3:D

Hej;D Godmorgon<3^^ xD Igår köpte jag en ny mascara och var med en kompis;D^^ I kväll ska ni få se mascaran fast först ska ja klippa mig;D^^ Jättekort & snorgrönt:D^^<3 Mja, Tyvärr inte, men ska väll klippa till axlarna iaf XP Förresten, besök www.sarabubbis.blogg.se och www.saraemmasfoto.blogg.se  Första är min kompis (Vi släpper ut tillsammans):D Och den andra har hon & ja tillsammans:D Där visar vi bilder;P^^ Ja har tagit me 2 morötter en till Kompis & en till Gustav, (Fast Sara ger Gustav) Men nu måste jag nog snart gå;P Men kan kanske visa någon gammal bild som ja redan visat=)
Ha det bra<3Här är Kompis;P^^ Ska visa på dom andra också, mig får ni inte se, ja är inte direkt snygg^^ ;P

// Emma...?

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0