Godmorgon<3:D





Godmorgon<3 xD Hoppas att ni sovit gott, jag har tyvärr haft en orolig natt, men men^^ xP Jag hann inte lägga in några bilder igår=/ Men dom kmr under dagen;P^^ Elr eftermiddagen iaf^^ Ska till skolan snart nu;P^^ Går kvart över 7, så har bara 4 min på mig att skriva^^ Hjääälp!^^ xd Haha;D Vi gungade mest igår, och gosade med hästisar^^<3:D Det var roligt=D^^ Och jag kom 3;a och 4;a i skokastartävlingen:O^^ (Vi tävlade med 2 skor var och var 2 st) Hipp hipp Hurra!^^ XD ;P Ska skriva nått mer tror ja? Vad?^^ Jag kmr att skriva när jag kmr hem efter skolan igen iaf;D Men nu måste jag rusa!^^ xD
// Emma...?
Ha det bra<3XD

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0