Hehe;P^^ xD

Hej:D^^ xD Nu är man hemma från skolanxP^^ ;DGick bra att ta ut hästarna, först tog vi Kompis och Gustav, sen Salle och Russin och sist Bus Johan tillsammans^^ ;D Han är alltid så sur att sätta på grimman, nått tips?(A)^^ Har städat skolgården sista lektionen*Ryser*  Men ska visa lite bilder på dom andra hästarna tror ja xD
;)
Här har vi Salle (Salmiak)  svart shettis^^
                                                   



;)

Och här är Gustav (Min kompis favorit) Fuxen^^



;)

Här har vi Russin(Min kompis brukar rida han) Brunt russ^^Här är Kompis;P^^ Ska visa på dom andra också, mig får ni inte se, ja är inte direkt snygg^^ ;P
Här har vi Kompis<3 (Min favorit<3333) xD Fux som betar^^ <3

m
 Och Sist men inte minst, Bus Johan!^^ Svart russ som travar^^




Nu vet ni hur hästarna på travskolan ser ut;P^^  ^^ xD Har utvecklingsamtal om typ en timme, så ska skriva en stund till, sen tänkte jag fixa någon snygg design tänkte jag iaf^^ ;P Kanske inte fattar hur man gör XD^^ Förrsten, när jag tipsade om bloggar skrev ja fel, www.mammabeckas.blogg.se hette den;P^^ xD Men den andra blev väll rätt?=) xD^^
Näh, nu ska jag fixa med designen.
Ha det bra<3
// Emma...?


Kommentera och gör mig glad!
Postat av: alternative

fina c:

2009-05-04 @ 21:12:13
Postat av: madde persson

snygg men kompis är snyggare på bild iallafall

2009-05-08 @ 16:55:34

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0