Hej =D

Hej=D Är på strålande humör denna söndagsmorgon XD Kan tyvärr inte lägga in bilderna men är fortfarande väldigt glad =D XD Idag ska jag först typ köpa morsdagspresent till min mamma, hämta badräkten ja glömde igår på simhallen (fy mig)^^ XP Och sen ska vi på kalas till min kusin som fyller 4 =D Grattis<3 Ja & Sara ska kanske göra en till sak ikväll... XD Men det får ni höra om ikväll isf;D Ja orkade inte skriva igår va vi gjorde men läs på www.sarabubbis.blogg.se så får ni se både bilder och även veta vad vi gjorde för nått skojigt XP ;-) Nu på morgonen har jag inte direkt gjort nått, sms;at lite me en tjej, läst i en bok och läst bloggar =D Nu blev ja sugen på att läsa boken igen =D Så ska bara säga hejdå till er¨
Ha det bra<3
//Emma...?

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: madde persson

okej! glöm inte imårrn måndag ( jag tor inte att jag ta med nåt men ska leta lite till....

2009-05-10 @ 10:51:37
Postat av: madde persson

inget( måndag) har gjort sig nu redan måndag räcknade du vell inte med!

2009-05-14 @ 07:04:14

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0