Ingen travskola ida=( Nåjja, tar det lungt ist! xP

Hallå hallå! =D Hoppas n mår bra!<3 Det gör ja=D Just nu sitter ja (står) och längtar till sommaren! Bli sommar, bli sommare! Hahaha xP Räknade nyss ut att det är bara 28 dagar kvar! (Med helger & skoldagar) Så om 29 dagar har ja SOMMARLOV! Gu va jah längtar!!!  Har nyss lagt upp 8 bilder på www.saraemmasfoto.blogg.se och jag ska vara lika duktig här oxå hade ja tänkt^^ =D *applåder* Imorgon ska vi på turridning=D Lääängtar=D Dock måste ja duka nu, så hinner inte visa mer bilder, men kmr in efter middan med massvis med bilder=D (Sisådär 4-5, st iaf)^^ xP
Men ha det bra<3
//Emma...?


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0