Jag lever!xD



Det är helt fantastiskt! ;O^^ Jag lever:D^^ Hon skvallrade inte om att jag läser på lektionerna helr:O^^ ;D Ja har ätit lite morotsoppa och knäppt kort på mig också^^ Ocj min söta kanin (gosedjur)^^ Tänkte att ni skulle få se mig och min underbara misse och hamster och mjukiskanin xD^^ Hehe;P
Men undrar en sak...? Läser någon igentligen min blogg?^^ Ääh^^ Spela roll xD Men nu ska ni iaf få se lite bilder;D
;)

Här är ja och söta Kanini^^ Vad jag är duktig på att hitta på namn va!?^^ Hehehe xD
Mwohaha;P^^ I am... Hur säger man ond?^^ (A) xD
Haha xD Men jag hinner inte lägga in fler bilder tyvärr=/ Men det kan ja göra imorrn, nu ska jag se på sjukhuset!
Ha det bra<3
// Emma...?

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: madde

jag fattar inte / Hej! :) Ja har ridit;D^^ Gick väll sådär- Han sprang iväg när jag tog i tyglarna (Han heter Virre, elr kallas iaf) Och ja hade inte direkt kontroll, men men... Det kanske går bättre nästa gång, förra gången jag red han bockade han, och det gjorde han ju inte nu;)^^ xD =) Imorgon ska det bli superkul:D Jag och Sara ska rida på Travskolan och jag ska testa Russin (Som Sara brukar rida) Och hon Bus Johan (Som ja brukar rida) Vi ska försöka få han att bla, jobba under sig m.m Han har nämligen gått LB i både hoppning och dressyr=O^^ Och en tjej sak kanske komma o fota oxå:D Tyvärr fick ja ingen middag ida=/ Dom öppnade inte cafeterian & då fick jag svälta^^ Haha xD Fast åt tjockpannkaka m. blåbär när jag kom hem ist, det var jättegott!<3 ;D Idag har ja redovisat majblommorona, fick ihop 750 kr! Applåder^^ xD Den som fick ihop mest hade typ 1600=O^^ Och hon sålde på 3 ställen bara;O^^ Men ibland har man tur;P^^ Grattis till henne förrseten;D^^ Hehe xD Jag fick 75 kr;P=) Ganska bra, inte sant!?^^ xD Men jag tror jag ska kika lite på tv innan jag.... Zzz^^ xD Lung, en är jag vaken;P^^ Haha xD Men måste tyvärr berätta något tråkigt=(

En häst som hette (heter) Molle ska tyvärr avlivas, tkr det ät tråkigt då han bara var 10 år, han var halt i ett halvår typ. Min kompis blev helt förtvivlad när hon fick veta det, hon trodde nog aldrig att Molle skulle avlivas, utan att dom bara sa så typ, (Molle är hennes favorit) Jag hoppas att han får det bra uppe i Trapalanda och äter sig ännu tjockare än han redan är^^ Ha det bra Molle<3'

Men ska kika lite på tv;n och sedan sova;P^^

Sov gott<3

//Emma...? men du kan vell skriva datum och tid så man vet vilka snälla // madde...

2009-05-08 @ 16:20:13

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0