Kollar på Rent hus!

Hej=) Ja sitter & tittar på Rent hus, gud vad äckligt det är! Ni kan själva titta, TV4 kl 20:00-21:00 Idag har jag först varit på skolan, vi hade skoljoggen, när man var klar fick man gå hem=D Sara & jag gick till travskolan & mockade, sen tog vi in två hästar i taget och borstade dom och försökte få bort lite vinterpäls^^ xD Men när vi skulle cykla hem (Sara hade lånat en cykel av mig) så hade det blivit nått konstigt me cykeln, (min nya tyvärr=/) Det gick inte att styra lr rulla på framhjulet, Saras mamma skjutsade hem Sara (Annars skulle hon missat fridrotten) och min mamma kom & plockade upp mig sen, lr en av cyklarna iaf^^ Hahaha xD Den andra fick inte plats, så ja fick cykla hem XP Ja har tränat på läxan nu, så den kan jag! Hihi 8D Ja har teori imorgon, suuuck! Nåjja, det går väll bra ändå ;) Men ja ska kolla klart på Rent Hus^^ Och sen ska jag hämta massa näsdukar, vatten & näspray! Sen klarar jag natten^^ Hahaha xD (Ja e förkyld ^^)

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0