Köpt saker^^ Haha xP

Hej xP Sitter nu & är lite irriterad, älskar sån där text man har när man skriver info om bilderna på bloggis,
dock vill ja ha den ÖVERALLT! Hahaha xP^^ Ja & Sara har varit o shoppat lite ida xP^^
Köpte en tvättsvamp till hästar, läderbalsam, en bh (Min första, haha) och ett linne xP^^'
 Sara köpte en t-shirt & ett par byxor o ett par ridstrumpor me mullehästar på=D^^ XD
Kan tyvärr inte visa några bilder=/ Men dom kmr väll under dagen, haha xD
Nu har ja råkat bläddra ner hur långt som helst^^ Det betyder antigen skriva hur mkt som helst lr några bilder xD
Ni får ersäkta det skitkonstiga inlägget, haha xD Råka lixom göra nått så det är skitbrett oxå^^ Haha x)
Men nu kmr blder! Lr ska kanske berätta va ja ska göra ida xD På eftermiddagen ska ja åka till min farfar,
han fyller 65! Grattis<33:D  Sen ska ja & Sara till Kalle och sköta han=D Det ska bli jättekul=D
Nu kmr bilderna!
Inte=( Bildgrejen där man fixar me sina små bildisar is borta! =( Neeeeeeeeej!!!! Hahaha xD Nu måste ni höra mig
i hundra år till:O Men det var nog inte så öångt xD Avståndet blir mindre hela tiden:O Hahaha xD ´

Men nu får det bli skitlångt avstånd! Ja ska skriva i blogg nr 2^^




























































Ja har öppnat korken på läderbalsamet



















Mitt linne
















Min lillasyrra, titta va ja har köpt!? En människa^^ Hahaha xD






















Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

hha, va bra det gå för dig emma^^

2009-05-24 @ 15:46:37
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0