Kvällsfika

Hej=) Nu ska ja äta kvällsfika ;) Tyvärr har alting på bloggen börjat krångla:'( Men det blir kanske bättre imorgon?=) Nu ska ja äta kvällsfika & titta på tv, har hällt i yougurt i ett glas och blandat ner frysta blåbär! Mums;) Jättegott=D Ja vet inte om ja ska till skolan imorrn lr inte, får se hur ja mår då... Just nu mår ja iaf bra=D Men nu ska ja avnjuta mitt kvällsfika & titta på tv! Jah skriver imorgon! Ha det bra & Sov gott! //Emma...?

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: hanna

Om ni vill bli länkade, skriv erat namn och bloggens adress så kommer ni synas på min blogg under "länkar"! Jag kommer ju då självklart kolla alla bloggar och sen mot slutet av veckan utse "Veckans blogg" vaje vecka. Den som har vunnit kommer jag göra ett inlägg om och även länka hennes/hans blogg! Hoppas ni har lust att bli veckans blogg nångång! Passa på? ;)

2009-05-25 @ 19:42:09
URL: http://poosen.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0