Läääs!^^ Hehe xD

Hej;P^^ Ska ändra lite på vad som stog i förra inlägget;P^^
1: Bara lite moss (en klick i handen typ)
2: Smeta ut då^^

3: Torka m. handuk

4: Borsta!

5:Platta m. plattång

6: toupera!^^ (Ni kan köra tipset i förra om ni vill)^^ xD

7: ''Fluffa'' upp håret!
8: Hårspray!^^ xD
9: Beundra mästerverket! xD (Tar inte så lång tid helr;P)^^
 Vill ni se resultatet?
-Jaa!^^
-Här är det!^^

,





Ersäkta att det blev lite konstigt^^ Jag målade lite på mig och sedan blev det nått konstigt och ja hittade bara den här och inte den ''riktiga'' bilden;P^^ Men ser ni någon skillnad?(A) ^^ Jag tkr iaf att håret på vänster sida ser tjockare ut, elr va tkr ni?:)

:S


Kommentera och gör mig glad!
Postat av: MAdde

hej!

emma duy har fint hår?



madde p

2009-05-07 @ 14:30:52

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0