Nu har ja också börjat blogga!;D^^ xP

Hej;D Jag är en glad och sprallig tjej som nyss fyllt 11 xD Jag har en lillasyster som heter Alva och en misse och en hamster vid namn Skorpan (katten) och Rosa (hamstern) Fast det fattade ni nog^^ ;P Jag kmr att skriva om typ allt i den här bloggen;P^^ Hoppas att ni kmr att gilla den:D Jag kmr att skriva minst ett inlägg per dag;P^^ (Ska försöka iaf^^) Haha ;P Jag kanske ska berätta lite om mig själv;)
Jag heter Emma, är 11 och älskar djur<3;D Jag och min kompis släpper ut på en travskola på väg till skolan:D Det har vi gjort i...? Kanske 1 år;P^^  Hon och jag släpper då ut hästarna;P^^ Och sedan sticker vi till skolan (tyvärr) Världens bästa häst är (enligt mig) Kompis<333 ;D En ganska tjock shettis, kanske 1,05 cm (i mankhöjd) Väger väll runt 150kg  kanske;P Han är född 01;POch är väll inte den underbaraste att kela med, men men;D Jag älskar han<3^^ Han är inte så söt, (Iaf inte när han är sur) Men han är riktigt söt när öronene åker fram<3:D Ops, glömde visst att skriva att han är fux;P^^ Jag kmr att lägga in fler bilder på han sen,P^^ Det finns 3 shettisar (Med Kompis) Och 2 russ;P^^ Jag och min kompis brukar rida Bus Johan (En svart valack, russ och har gått LB i hoppning och dressyr:O^^ xPHan är 7år ;P Och Russin, ett brunt russ, 18 år, men lika pigg som dom andra;O^^ xP=D Jag brukar rida Bus Johan och min kompis Russin;P :)  Min kompis favorit Gustav, även han fux född 01, ungeför 95 cm i mankhöjd, ganska kraftig, rund och jättesöt!:;P^^ Han är såå himla gullig, charmig och söt, en pussis, och rymmarkung, och sen är han liten också!:O Jättesöt^^ Och så finns Salmiak (Även kallad Salle)  Född 02;) Hehe;P^^ Han är svart, ganska lugn och ja, vanlig typ^^ Jag och min kompis har ridit in Kompis och Gustav, fast just nu vilar dom, men snart ska vi börja rida dom igen;P=) Hehe;D Eeeh..? Jag går i 4;an och hatar skolmaten;P^^ Den är oätlig^;P^^ Hihi;P Jag gillar att läsa och stava, och läser på alla lektioner typ^^ ;P Hihi;) Mja, kanske inte riktigt alla, men nästan iaf;P^^ Men jag jobbar ibland också^^ Hoppas att ni vet lite mer om mig nu, jag ska skriva ikväll om vad som hänt under dagen,;) Om ni undrar något så är det bara att fråga;P^^  Hoppas att ni fortsätter läsa min blogg,
// Emma...?

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: Emmakompis

Snälla, kritik^^ xP

2009-05-03 @ 10:13:38

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0