Nu kmr bilder!

Nu kmr bilder både från igår & från när vi red =D

(Sätt musen över bilden & läs ist för att ja ska behöva skriva)

Mitt linne



Min svamp

Mitt läderbalsam

Ja har öppnat korken på läderbalsamet

Min lillsyrra

Nu kmr bilder från när vi red Kompis & Gustav i fredags!

Sara rider Gustav, bilden kanske är lite suddig, nåja, (Bara så ni vet så är det inte så lätt att rida barbacka på en häst efter 8 veckor och dom är pigga & har glansspray på ryggen^^ Sen använder vi inte så mkt vikthjälper då vi vill väga så lite som möjligt)


Hästarna blev för betsugna och som ni vet, shettisar är hur envisa som helst! Hahaha xD

Kompis kom fram till gräset men Sara lyckades styra Gustav från gräset^^ Hahah xD Bra gjort Sara!^^

Men vi fick iväg båda två från gräset och kunde skritta mot Camilla^^

Gustav & Sara:)
P.s, vet att vi inte altid trampar ne hälarna, sitter rak i ryggen m.m, men vi försöker lixom avlasta deras rugg genom att ''stå'' hela tiden, då kan man inte koncentrera sig på allt annat^^ D.s

Sara kollar ner på Gustav som är så duktig & ser stolt ut! :)

Ja her ut bena i luften & trampa ner tårna och suddig bild^^

Sara & Gustav

Sara & Gustav

Ja & Kompis

Sådärja, nu har ja visat bilder!

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

fina bilder<3

2009-05-24 @ 15:44:45
URL: http://sarabubbis.blogg.se/
Postat av: sara

skaskicka fler tennis bilder som jag knäppte med min systemis:)^^

2009-05-24 @ 15:59:59
URL: http://sarabubbis.blogg.se/
Postat av: sara

saknar min lilla bebis<3( el hur det stavas) men kmr inte att få träffa bubbis förren på onsdag<3

2009-05-24 @ 20:46:19
URL: http://sarabubbis.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack Sara!<3;) Inte ja helr=( Saknar Kompis<3 :'( Hoppas du får kul på praoen ida ;) Själv e man sjuk=(

2009-05-25 @ 08:11:08
URL: http://emmakompis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0