Ny cykel & Nya byxor=D

Hej igen =D Nu har jag ätit och sen tog ja cykeln och cyklade iväg och köpte chips=D<3 Mums mums xP Ska fixa grönsaker och dipp (stavas m. 1 lr 2 p?)^^ xP
 Litet diprecept nedan som min Emmé har gjort=D Jättegott iaf enligt mih ;)

RECEPT!

1: Ta vanlig naturell fil och häll i skål elr bunke (Välj själv hur mkt)
2: Häll i svartpeppar (smaka dig fram!) elr Oregano, man får välja själv!
3: Ta vitlökspulver, även här får du bestämma måttet själv.
4: Nu! Dax för Chili! Som i dom andra välj mått själv.
5:Curry curry curry xP
6: Ungefär ett halvt kryddmått salt.
7: Nu kan du antigen avsluta dipen elr fortsätta! Välj själv^^ xD
Jaså, du valde att fortsätta! =D
8: Spruta i citron!
Klart! Men nu måste ja gå (igen)
Hahah xP
Men ha det bra<3
//Emma...?

Just det! Har fått en ny cykel, en vit =D Visar bilder imorgon! Och byxorna är såna där svarta med vita steck på en del kallar dom Adidasyxor, vet inte va dom heter^^ Haha xP
Ha det bra<3
//Emma...?

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0