Rida på Kompis<3=D

Hej=D Igår red ja & Sara på Kompis & Gustav x) Först var ja tvungen att handla skor *himlar me ögonen* men sen cyklade vi iväg till travskolan (ja & Sara då^^) Vi kolla på tavlan & det stog typ att vi skulle ringa Camilla xP^^ Haha x) Sen ringde vi henne då o hon sa att vi fick rida om vi ville rida, det ville vi, haha xP Vi mockade oxå x) Sen tog vi in Kompis & Gustav o borstade dom x) Kompis var fortfarande grå i manen sen igår, haha xD ^^ Sen tränsade vi & gick ut x) Hahaha xP Vi satt upp & hästarna gick iväg, dom är inte så välluppfostrade, haha xP Nåjja, sen red vi runt några hagar (Det är typ 4 hagar, ganska stora, och en väg runt typ^^ Haha xD Ja, men iaf, så red vi där, hästarna travade & takta nästan hela tiden, haha xP Dom var superpigga x) Camilla fotade, så bilder kmr! Dock inte nu, Sara ska skicka nån gång sen till mig =D Vi trava & skritta xP Hahaha x) Ah, sen skritta vi av dom o borta som xD Sen cyklade vi hem o mina kusiner o farmor kom på besök =D Det var kul xP Vi gick en sväng till Kalle & Zacc oxå, och hälsa lite på dom :) xP Hahah x)

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

ska skicka bilderna så fort jag laddat in dom=)

2009-05-23 @ 09:52:35
URL: http://sarabubbis.blogg.se/
Postat av: Emma

Taack<3 Nu ligger dom på min blogg=) Haru visat på vår?;)

2009-05-24 @ 08:16:09
URL: http://emmakompis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0