Talang 2009 ikväll=)

090508
Jaja, jag vet, konstig rubrik, men kom inte på nått alls;-)^^ xD Idag har jag och Sara ridit http://www.sarabubbis.blogg.se/ Henns blogg =D^^ Vi red Bus Johan och Russin, först red jag Bus Johan och Sara,Russin, och sen bytte vi, Sara körde lite olika dressyrörelser, tex skänkelvikning, framdelsvändings m.m, hon fick han även att jobba under sig=D^^ Sara är JÄTTEDUKTIG på att rida=D^^ xD Ni ska få se bilder sen, men om ni inte orkar vänta kan ni kolla på Saras blogg www.sarabubbis.blogg.se (Hon har nog lagt in bilderna då)^^ xD
Ikväll ska jag kika på Talang 2009 iaf;-) Hoppas det är bra:) :D xD
Russin ligger ner ;P

Orkar inte visa fler bilder, nåja. Men tror jag ska göra nått annat nu & visar bilder senare=D
//Emma...?

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: Sara

Haha nej jag är INTE duktig på att rida, det är du<3 synd att vi inte fick bilder när du red Russin och jag Bus Johan, nästa gång tror jag att det är lättare att jobba ner bussis<3 haha<3

2009-05-08 @ 19:28:04
URL: http://sarabubbis.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha xD Nej nej, det är du som är bra på att rida<33 Aah, men han var jätteduktig och Russin me, världens bästa nybörjahäst:D^^

2009-05-08 @ 19:49:30
Postat av: molly

okej har ni pratat elr ska jag det...

det tror jag ni gör xD

2009-05-10 @ 10:55:35
Postat av: madde persson

fin sida bra blogg och fina bilder fin text....



jag hinner inte skriva mer hej då?





=madde=

2009-05-10 @ 10:57:14

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0