Talang 2009!

Hej=) Ja vaknade 06:15 och bestämde mig för att färga håret svart (me en sån där som går-bort hårfärg^^) färgade inte håret bak utan bara fram, så emilia blev förskräck när hon såg mig, haha xD Hon hjälpte mig att tvätta av det och sen hjälpten jag henne att välja kläder att ha på sig^^ När vi kmt fram till skolan gick jag (när det ringt in) till klassrummet jag skulle vara i, o emilia till lillsyrrans klassrum. Sen sjöng vi deras avslutningsånger och sen så hade dom morgongympa. Sen var det en lååång rast och alla lillsyrrans kompisar ville rida på oss, vilket dom fick, haha xD Men sen dog vi ju också så^^ Sen planterade ungarna blommor och jag hjälpte till lite, haha xD Sen åt dom lunch, den var lika äcklig som vår, men dom fick godare sallad, haha xP Sen var det en timmes lunchrast typ! Suuuuck! Dom red på oss, vi dog, lekte kurragömma ist o sen vilade vi på en bänk medans ungarna satt o skrek och sjöng och bråkade, haha xD Sen hade dom utflykt (stavas de så?) och vi gick till ett par gravkullar från medeltiden x) Sen när vi kom tbx så åt vi mellis (fast ja åt inte) och sen var vi med ungarna och sen gick vi hem, haha XD Sen har Emilia läste massa konstiga böcker ja skrivit, ^^ Hahahaha xP Sen åt vi tacos och nu har vi laddat upp med både chips, skruvar, dipp och grönsaker! Och sen saft! Hahaha xD Vi ska kolla på Talang 2009 och sen ska Emilia sova hos mig, o imorgon ska vi och shoppa =D P.s Emilia ska kanske fixa en blogg, länkar den isf! D.s

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

emma, äru galen som shoppade idag?:O

2009-05-30 @ 18:27:01
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0