Tremenningen har konfirmerat sig nu...

Idag har min tremenning konfirmerat sig, vi satt i kyrkan i typ 1,5 h *suuuck!* Det var hur jobbigt som helst att lyssna på, ja hörde inget och såg bara ett bakhuvud, det var tråååkigt xP Vi åkte hem och åt lite lunch och sen åkte vi hem till dom XD Då åt vi sallad (vi visste inte att vi skulle få sallad) och sen åt vi tårta lr kladdkaka (man fick välja) ja valde kladdkaka, men valde nog fel, alla sa att tårtan var fantastisk, haha x) Sen åkte vi hem till mormor och morfar och åt lax ;P Åt dock nästan inge alls, var hur mätt som helst XP Nu tittar ja på Wipe Out och skriver det här, haha x)
Ha det bra<3
//Emma...?


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0