Hej hej;P^^

Hej;P^^ Skulle igentligen vilja radera den här;P^^ Men kmr inte på hur man gör^^ Hjälp hjälp! Haha ;P^^ Kanske inte, hehe;D Ville bara skriva något här, det såg tråkigt ut med ett tomt inlägg, men nu är det inte tomt längre, vilket är bra:D^^ Jag vill ha kritik!:D^^ Men nu ska jag ringa min kompis, ´vi ska kanske hitta på nått skojigt:D^^ Mer får ni höra ikväll;) Förresten, läs www.mammabecka.blogg.se och www.ellamarie.blogg.se hoppas att det blev rätt adress;P^^ Men, mammabecka ska vara artonårig trebarnsmamam och ellamarie blivande mamma till tvillingar :)
Nää, nu måste jag sluta skriva, men tkr det är kul;P^^ Sluta nu, heheh;P^^ Vill gå på bio idag, men ska spara mina pengar till turrinding nästa lördag:D^^ Men Alva kanske vill låna ut lite pengar?(A)^^ xP Ja ä en ängel;P^^ Haha;P^^ kanske inte, hehehe;D Eeeh...? Fick inte riktigt till bilden, men men, kanske fattar när ja kmr hem sen;P^^ Elr vi kanske ska va här?^^ Ojojoj, på det här sättat kmr jag aldirg hinna göra nått, nåja, hoppas att ni får en t´revlig dag
//Emma...?^^

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: madde persson

fint

2009-05-05 @ 17:31:22
Postat av: madde persson

fint

2009-05-05 @ 17:32:15
Postat av: madde persson

du har fagtist fin sida ( jag holler me´d madde du kan fagtist skriva datum

2009-05-08 @ 16:27:36
Postat av: madde persson

ok snälla skriv på msn sen vad jag har sagt för har mycket och bereta^^



men vgd du nu ? ok ska du rida på söta kompis elr¨¨



men jag har inte berettat klart en men kan säga litte ???



emma glömm inte måndag ¨



emma ska du va med sara idag och fotta elr^^vad ska du gö på måndag får jag va med dig ^^ emma du är snäll fagtist men det har jag inte trot förut men jag hade fel jag har altid fel ses ska dra men kan skick mer till dig sen ^^ nu har jag komme kan skriva mer på ett blad men emma får jag va med dig på idrotten på måndag om man ska va två men jag vill va med dig anars också^^ jag har knept på anni hon är som en fotto modell jag har litte gran på mobillen rästen är på syrans kamra^^ det ser fint ut ialafall men dina bilder är juu bäst för du kneper på digetalakamra ok dina kort blir bäst men det är juu som kneper kort kanse du är bäst men de¨t¨¨¨är juu du endå fagtist hej då kan inte skriva nu ska dursa m,men kommer skriva mer på samma papper ^¨¨¨¨ nu är jag tilbacks¨¨ vgd nu emmA jag har dusat och kompit till backa men jag dusa inte ditekt byte om till andra kläder derför sparade jag sidan¨^^jag ska rida på min häst anizett i mårrn yes^^ jag tycker verkligen om anizett men jag kanse drujer tid att skicka deta men ska försöka skynda mig¨¨^^^ men jag längtar tils travet i bersåker ska nog dit snart tror jag men då kanse jag ska sita ine inte ute men det får jag se hoppas det går bra att rida bus johan och den andra om det var dom du skulle rida



herrå ska dra men kanse ska skicka mer till dig sen elr nu elr nån annan dag ses herrå

2009-05-08 @ 17:15:44

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0