Bravooo!!

Så, jultidningarna är utdelade, jag slipper dåligt samvete! Jag och Sara har altså varit ute och kutat i mörkret och lämnat dom sista jultidningarna, nu är det pengarna man väntar på ist!! Haha ;)

Men jag får ca 1000 kr, så jag blir glad:D Det blir nog ridläger nästa år också, om inte någon pengatjuv (eller en shoppingsugen Emma) tar pengarna :-P

Näjdå, det ska inte hända, det får bara inte hända!

 

Längtar tillbaka<3

 


Ridläger 2009

.. Är det långt kvar till v. 29 2010? (A)


Kommentera och gör mig glad!
Postat av: FLOOSAN livet som MAMMA

VILLE BARA KIKA IN OCH ÖNSKA DIG EN GOD MORGON!

2009-11-04 @ 10:50:21
URL: http://floosan.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0