Disco

Godmorgon! :)

Igår var ju Emilia och jag lekledare på discot för Linus klass, som dom hade i gymnastiksalen på skolan. Emilia och jag gick dit ca en halvtimme innan discot började, och då hade Emilias mamma och en annan mamma varit där ett tag redan. När barnen kommit lekte vi först limbo, sedan dansstopp, tryckare och kramkull! Mellan varven körde vi fridans och en del körde pingis i omklädningsrummet. Jag tror och hoppas att alla hade roligt, det hade Emilia och jag iallafall!

När vi kommit hem igen såg vi på ''Idol'' och började se på ''Cirkus Möller'' men jag lyckades somna i första reklampausen! Hehe, lyckat va?

På morgonen läste vi en stund och därefter hade Emme fotbollsträning så jag gick hem.

Idag ska vi stöpa ljus med mamma och pappas kompisar + deras barn.


Emme :)


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0