En .. Kolasås!

Hejsan!

Nu var det någon dag sen, men som ni förhoppningsvis vet beror det på att vi varit hos farfar :)

Idag är det farsdag, gissa vad farfar fick av oss? Han älskar kolasås, och har köpt en sån där jätteflaska dom har i glassaffärerna! Han fick kolasås av oss förstås! Hehe, han blev glad iallafall :D

Pappa ska få en morgonrock, fast eftersom vi nyss kommit hem så har vi inte hunnit ge honom den.. Fast vi får väl skynda på, iallafall han kommer in hit och kikar:-P

Idag åkte vi upp till farfars stuga, Alva och jag hoppade från en kulle och över en vattenpöl, hihi :-P

Sedan har vi lekt i deras lekpark, vi gungade gungbräda gaaanska många gånger idag..

Vid tretiden kom Ingers barnbarn på besök och fikade innan dom åkte vidare till nästa kalas, hehe ;)

Sedan kom mamma och pappa, kusinerna och deras föräldrar :)

Jag, Alva, Isak och Nora målade med blyerts på väggarna i sovrummet (dom håller på och göra om) hihi, det var skoj :-P

Nu ska jag in på bibblans hemsida, eller om det blir till att recensera böckerna som följde med hem från bibblan igår:)


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0