??

Hejsan hoppsan!

 

Jag läste en stund, dock en gammal bok, men det kan ev. komma en recension på den. Sen såg jag och mamma på  ’’Grey´s Anatomy’’ någon mer än jag som tycker det är extremt bra?

 

Nu ska jag kanske ta fram kameran, har jättetråkigt..

 

Det är verkligen inte roligt att vara sjuk, inte det minsta lilla.. Det ända som är bra är väl att man slipper hämta Alva efter skolan, men det är ju inte speciellt jobbigt.

Men, imorgon blir det skola! Jag mår bra nu, igentligen behövde jag nog inte stanna hemma, men.. Nu har skolan slutat för dagen ändåså :-P  Fast man hinner blogga mer om man inte går i skolan förstås;)

 

Hur skriver ni inläggen? Skriver ni dom direkt på bloggen eller öppnar ni ett annat skrivprogram och skriver inlägget och sen kopierar ni det till bloggen ? Jag brukar göra på det första sättet, men hittade en blogg där en tjej gjorde  skrev i ett skrivprogram, så tänkte testa. Fast jag tycker det är lättare att skriva vanligt, det går fortare !

 

Ha det bra!<3


Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

haha målar bara över typ XP ska fixa på dig så får du se hur du ser ut i brunt hår:)

2009-11-02 @ 17:26:33
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0