Gillar inte onsdagar..

Nej!

Imorgon är det Onsdag, vilket betyder långdag.. :( Fast har innebandyträning iallafall :-D

Ehm.. Den här veckan har vi iallafall bara 17 glosor :)

Oj, meningslöst, tråkigt skrivande..

Hoppas ni inte tröttnar på mig, fast fattar att det är roligare att läsa om något istället för några ''hm..'' meningar.

Ska försöka skärpa mig, men kommer förmodligen inte gå så bra dock!

Ops, blev nog ett meningslöst inlägg ändå, hoppas ni förlåter mig!

Sitter i ett par leggins, ett par solglasögon och min t-shirt som jag köpte idag :-P


Jo, ni kanske undrar varför jag sitter med ett par solglasögon på inomhus? Och varför jag alrig skriver ihopsatt text?
Jo, solglasögonen först, har faktist fått för mig att jag lär mig glosorna snabbare när jag har dom på mig, haha! Om det är sant eller inte kan man ju fundera på, men jag tror på det iallafall!

Och texten..
Skriver bara så för att inlägget ska bli längre, hihi :-P

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0