Har du sett New Moon?

Har sett New Moon nu, och satt och storgrät på slutet förstås!

Jag tyckte verkligen att filmen var bra, dom följde boken ganska bra..

Dock så utspelade sig en del händelser på andra platser än i boken, men den var väldigt bra!

Rekommenderar alla att se denna, det är den helt klart värd!

Nu när åldersgränsen är sänkt till 11 så kan ju alla se den också, inte bara dom över femton, vilket är jättebra eftersom många fler då får chansen att se den!

Har du sett den/ska se den ? :)


Bilden tog jag från google


Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

ä grät du på bion?

2009-11-22 @ 11:05:46
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0