Har ridit

Hej! :)

Har precis kommit ut från duschen och sitter nu framför datorn med en mysig morgonrock (och tröja) på mig :)<3

Idag red jag Kontiki, det gick jättebra idag=D Han var mysig och snäll. Vi red först i arbetstrav med stigbyglar, sedan utan, och jag fick extremt ont i magen! Sedan red vi serpentiner (som halva volter över ridbanan) och sedan också över bommar innan vi gallopperade :) Jag tyckte lektionen var väldigt rolig, och att det gick bra var förstås också ett plus ! :)

Jag ska börja spela innebbandy! Det är privat hur någon fick mig till det, men på måndag börjar jag iallafall..

Imorgon är det Innebandy-DM (skolsak) alla tjejer ska vara med, och eftersom jag inte ville bli kvar ensam så:-P

Hehe, nu ska jag se på ''Hannah Montana'' med Alva :)

Trevlig kväll, älskar er!<3


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0