HFDVN

Hm.. Jag har funderat på vad min blogg har för inriktning, vad jag skriver om liksom. Om jag skulle kategorisera min blogg, vilken kategori?


Jag bloggar om:
Hästar
Djur
Foto
Vardag
Naglar


Det skulle vara kul om jag kunde kategorisera min blogg med dom första bokstäverna i vad jag bloggar om, men det blir ju inget riktigt ord. För, hur bra är det här t.ex?


HFDVN


Inte så bra direkt.. Det skulle vara skoj om det kunde bli ''Emma'' men, då måste jag blogga om typ Emalj (som sitter på tänderna) Morötter, Majs och Afrika, haha, mja.. Jag ska nog inte blogga om det. Fast, ''HFDVN'' det är ju rätt okej.. Jag tror jag ska skriva det på nästa header.


Vad tycker ni?



Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0