Imorgon

Det gick bra på träningen, gjorde faktist ett mål när vi körde match på slutet :)

Imorgon är det äntligen första december! :)
Har ju chokladkalender som man får äta ur då!

Pratade med farmor nyss, tycker det är synd att vi inte träffas så jätteofta, saknar henne<3

Sitter med en jättesnygg turban (kan man skriva så?) på huvudet och väntar på att mobilen ska ladda klart så jag kan läsa (mobil=väckarklocka)


Någon annan som öppnar första luckan ur en chokladkalender imorgon?



Bild från google

Visserligen blir det inte mörk choklad, som det antagligen är på bilden ovan, men ändå!


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0