Innebandy-träning

Hejsan! :)

Jag har varit på innebandyträningen nu, och - det var roligt! =O Är jätteförvånad, för det var inte precis vad jag väntat mig, men ska vara med nästa gång också =)

Idag tog jag vaccin mot svininfulensan förresten, glömde säga det förut. Det gjorde inte ont, det bara stack till när dom stack in nålen, sen kände man ingenting. Skolsköterskan hon babblade på hon, hehe :-P Fast var livrädd, inte för att jag är spruträdd, men det  är ju inte så roligt. Fast sen fick vi saft, Emilia och jag drack upp nästan allt, hehe :-P

Igår såg jag och pappa ca hälften av ''I taket lyser stjärnorna'' vi ska se resten ikväll :D

Jag är för ovanlighetens skull inne på msn, men dock var inte Sara www.sarabubbis.blogg.se inne .. :(


Sugen på muffins<3

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: FLOOSAN-LIVET SOM MAMMA

smaskigt

2009-11-16 @ 20:17:15
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN-LIVET SOM MAMMA

smaskigt

2009-11-16 @ 20:17:59
URL: http://floosan.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0