Innebandyträningen

Hejsan!

Har kommit hem från innebandyträningen nu, det var jätteroligt=) Fast det är svårt också, jättesvårt!

Idag skulle vi typ dribbla mellan koner med typ hur litet avstånd som helst! När det gick som bäst för mig lyckades jag få bollen runt kanske 4 av 8 koner, men då misslyckades jag istället rejält på dom andra konerna och att träffa mål var det inte tal om! Haha, fast det är ju bara att träna och träna och träna lite mer, hehe..

Idag hade vi matteprov, vi fick också tillbaka vårt gamla. Fick dåligt resultat, men tror det gick bättre idag, för jag är inte sämst i matte, även fast det ibland är obegripligt och jättetråkigt!



Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0