Inte vägra!

Idag hade jag Kontiki och det var hoppning :)

Vi var bara fyra st i gruppen idag. Vi värmde upp på bommar och gallop på fyrkantspåret i lättsits. Sedan fick vi först hoppa några hinder, dom andra i gallop och jag i trav, för Kontiki brukar vägra och springa på sidan. Men jag tror han slutat med det, för ända gången han vägrade var sista hindret på den lilla bana vi hoppade som avslutning. Men efter några försök hoppade han över hindret, som han antagligen var rädd för, det var färggrant.

Sedan fick jag rida Maddes häst Djärv också! Hon och Carro red upp till ridskolan (Madde har två hästar och Carro red Anizett) Red en snabbis på parkeringen och testade trava och skritta då, hehe. Han var mysig och ganska lättriden, men också pigg, hann ju inte rida så mycket så fick inte så bra uppfattning. Har ridit han förut men minns inte hur han var..:(

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0