Lite frost..

Hejsan!

Jaha, då var helgen snart slut igen.. Vart tar all tid vägen igentligen ? Men en hel dag har man ju iallafall kvar av ledighet, så man ska väl passa på att njuta:)

Idag har det faktist börjat bli kallare, och lite frost har vi fått även fast snön uteblir, men den kan ju komma sen!

Emilia kommer hit efter lunch, får se vad vi hittar på :)

Nu lyssnar jag på soundtracket till New Moon, det blev bättre efter att jag sett filmen, konstigt nog.. Hehe, men då har man ju hört låtarna i filmen, och då blir dom genast mkt bättre!

Insåg nu att jag hållit på och bloggat ganska länge nu.. I över ett halvår faktist, jag började i Maj och nu är det November! Jag tycker att jag har blivit bättre på att skriva efter att jag startade bloggen, även fast jag alltid varit ganska bra på det. Jag tror också att jag fått några läsare, inte säkert förstås men besökarstatistiken har börjat stiga, från kanske en besökare till 4-5. 
Tack för att du läser min blogg!<3 


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0