Lite mer häst!

www.bloglovin.com så kan man kategorisera sin blogg, och den kategori som stämde bäst in på mig var väl hästsport, eller? Iallafall så valde jag det, och sedan kikade jag igenom alla andra bloggar som också hade hästsport som kategori, och jag kände att, herregud! Här passar inte min blogg hemma heller! Där hade dom egna hästar och tävlade, och näst intill varenda inlägg handlade om hästar!




Jag, jag skriver om hästar typ på torsdagar och fredagar, då jag är i stallet! Sedan kanske något om jag har fotat. Men nu ska jag vara duktig, jag ska skriva mer om hästar! Jag har dock inget att skriva just nu, men lite bilder har man ju altid! :)













Kommentera och gör mig glad!
Postat av: FLOOSAN livet som MORSA

VÄLKOMMEN TLLBAKS TILL BLOGGVÄRLDEN

2009-11-02 @ 21:48:49
URL: http://floosan.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0