Matimati..

Hejsan!

Idag har varit en av alla dessa tråkiga långdagar, och ''fantastisk'' mat toppar det! Haha, ska sluta tråka ut er om tråkiga-dagar-äcklig-mat-synd-om-mig prat, haha :-P

Har faktist lagat middagen! Potatis och purjolökssoppa:)

Det tog längre tid än på skolan!

Gick med Silje hem (en tjej i andra klassen) det var kul att gå med henne, jag brukar ju inte umgås så mycket med henne tyvärr.. Men vi hade trevligt :)

Nu ska jag fixa klart maten!


Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

ne=P för det är så kort och det passar jag absolut inte i=P

2009-11-11 @ 18:01:29
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0