Min dag:

Hejsan!

Idag har jag först varit och hälsat på den lilla bäbisen, Bianca<3 Hon var såå söt:) Vi fikade där, och fick jättegoda muffins med hallon i. Vi kollade på bröllopsfoton också, det var jättetrevligt!

Sedan åkte vi vidare in till stan där pappa släppte av mig och mamma innan han skjutsade Alva till hennes kompis som hon ska sova hos. Vi köpte inget utan gick bara runt och kikade, jag skulle ha köpt hårrosetter, men kön var hur lång som helst, så vi skippade det! Vi köpte godis till bion iallafall, innan vi mötte upp pappa och gick och åt, på restaurang :) Jättemysigt, fick en extrem pizza, trots att jag beställt en barn-pizza :P

Sedan åkte vi vidare till bion, och vad jag tyckte om filmen har jag ju redan berättat!

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0