Monday

Godmorgon!

Idag så sov jag lääänge, till kvart i 7 :) Så skönt att bara sova ut, även fast man får stressa lite..

Om ni inte redan har läst Saras www.sarabubbis.blogg.se blogg, så vet ni inte om att Camilla har slutat släppa ut..
Men vi ska kanske börja släppa ut igen, vi måste bara som Sara skrev, få kontakt med hon som släpper ut.
Fast ska ev. börja köra efter jul, ridskolan känns inte jätteviktig och jag skulle verkligen vilja köra. Det verkar vara en rolig och spännande sport, även fast jag inte testat på riktigt, men som ni kanske minns var vi ju på ''prova-på-körning'' på travskolan, och det var fantastiskt roligt! Sedan vill jag vara med Kompis igen, man förlorar kontakten man byggt upp med dom nu..


Mitt allt<333

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

saknar dom älskade små ponnysarna<3 spcielt min älskling<33

2009-11-30 @ 15:44:00
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0