Ridningen

Idag hade jag Cilla, hon är viktkänslig men annars mysig att rida. Idag var hon dock ganska pigg.
Vi red på små fyrkantspår på hälften av ridbanan, och vid varje hörn gjorde vi halt, och sedan en halv framdelsvändning. Det var svårt tycker jag iallafall, men man lär sig ju!

Sedan hjälpte jag, Emilia, Angelica, Maja, Elin och .. okej, en till men kommer inte ihåg vem! Men vi hjälpte till att leda hästarna, för ridskolan hade en ''prova-på-grej'' jag ledde Kontiki, och det visade sig att en tjej gick i Alvas paraellklass! Minns förra gången jag skulle leda..

.. Jo, en kille, han har faktist börjat i vår ridgrupp nu, blev lätt chockad eftersom han började rida samtidigt som Alva och hon började rida två år efter mig! Insåg att om inte Alva slutat skulle hon gått i samma grupp som mig, för iallafall enligt mig (fast ä iofs hennes syrra men ändå) bäst i sin grupp, tkr det är lätt mystiskt att vi inte utvecklats..

Jo iallafall så ramlade killen av Nicky när jaf ledde, det var extremt pinsamt!

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0