Såå trött!

Uff, vad trött jag är! Tror nästan jag går och lägger mig och somnar om, hehe :-P Närå, det ska jag väl försöka att inte göra. Jag gick ju nästan i sömnen till skolan en dag, men det funkade det också :-P

Hihi. Igår hann jag inte recensera alla böcker, men börjar känna att mina recensioner mest är vad boken handlar om, inte så mycket om vad jag tyckte om boken.. Men ska försöka bli bättre på det! Har ju en bok till, men den fixar jag i eftermiddag.

Jag har kortdag idag, så är väl hemma runt två..

HOPPAS NI FÅR EN TREVLIG DAG!<3..
.. För nu ska jag gååå!

Fattar ni!? Skorpan gååår :-P

Hehe, dålig humor när jag är trött somsagt;)

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0