Sov lääänge!

Hej!


Jag brukar ju skriva på morgonen, men hann inte idag.. Sov ända till 7:O Sen fick jag bråttom, heheh :-P

Idag har varit en sån där riktigt trist och tråkig dag med regn, blåst och tråkiga lektioner hela dagen! Långdag och äcklig lunch gör hela dagen förstörd! Ett enda litet plus var att mamma kom och hämtade mig och Emilia efter skolan, så slapp man gå hem.

Nu har jag läxa att göra, på fredag ska vi hålla tal inför klassen om ens favoritlåt, på engelska! 1 minut ska det vara, och fick dåligt samvete när jag tänkte på mina korta rader..

Så nu ska jag vara duktig och göra lite mer!


Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

sv; ne=P

2009-11-04 @ 16:16:53
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0