Stan med Emme

Hejsan!

Emme kom hit vid lunchtid så vi åt här och sedan åkte vi till stan :)

Jag köpte bara knäck och lite godis (lite och lite..) men fick en gratisbok av bokbussen :-P
Var även på jakt efter den nya Marabou-chokladen ''Vinter'' men fick ge upp mitt sökande efter att ha kollat nästan överallt, blev en mjölkchoklad istället.. Men, var bara tvungen att kolla i en liten kiosk, och där fanns den självklart!

Tänkte köpa varmchoklad också, men hittade ingen..

Vi har haft jätteroligt iallafall, träffade en gammal klasskamrat, måste erkänna att jag inte känt igen henne om inte Emilia börjat prata med henne, hehe :-P


Funderar på att fixa naglarna sådär igen.. Antagligen min mest lyckade, men har några småplaner pågång faktist..

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: Hanna och Emma

Vrf heter du Emmakompis.blogg.se ? Skriv gärna vad du tiiep tkr om Kissie i vår blogg.

2009-11-29 @ 18:57:20
URL: http://hhannaocheemma.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0