Teori - nyttigt kanske, men väldigt tråkigt!

Hej!

Idag hade vi teori, vi fick lära oss vilka saker man måste tänka på bla. när man ska köpa häst :) Tex. Foder, motion m.m :) 

Idag har det snöat! Idag efter ridningen hade Emilia, jag och två tjejer från vår ridgrupp snöbollskrig! Fast alla var elaka mot mig, för jag var extremt dålig på att träffa dom med snöbollarna, så då kastade alla på mig!

Nu får man bara hoppas att snön ligger kvar, så den inte smälter bort.. Men det har kommit ganska mycket, fast det börjar bli varmare.. Temperaturen är runt 0-1 grader.. (plus)

Vi bakade idag på hk:n (hemkunskap), ska se om jag kom ihåg receptet!

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0