<3

Hej! Emilia och jag gick hem till henne och bakade chokladbollar, när inte Alva och Anton (hennes kompis) ville bjuda oss på chokladbollarna Anton hade med sig:/ Men då bakade jag och Emilia www.emmebloggare.blogg.se som sagt egna och dom blev jättegoda:)<3 Nu ska vi spela Sims 3 en stund :) Idag har vädret först varit jättebra - imorse var det 28 grader och klarblå himmel!! Fast nu har der kommit upp gråa moln och soleb har försvunnit=( Men man får väll vara glad för vädret så länge det varar! Hoppas det gått bra för Sara www.sarabubbis.blogg.se som har tävlat i helgen!:) Nu bytte jag ämne märker jag.. Aja, ska fota chokladbollarna nu innan vi spelar Sims:)

Kram!!<3


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0