Anne på Grönkulla

Japp, gissa vad jag hittade på tv4+ Anne på Grönkulla!:D Tror att det är första eller andra avsnittet, inna hon kommit till Matthew och Marilla på Grönkulla. Nu blev jag sigen på att läsa böckerna också! Får se om jag läser nått ikväll, isf blir det någon av dom:) På skolan läser jag Emily *upp och leta i bokhyllan efter dom två första, för at se om det står vad sista heter* Tyvärr så hittade jag det inte, men det var sista och något som : ´Emily väljer sin väg` eller nått, men borde kanske ha läst trean inna jag läste fyran... Aja, gjort är gjort, och jag tänker inte sluta läsa och försöka hitta trean! :P Ska läsa ´Barnen på frosmofjället` (heter den så?) har hört att den ska vara bra:) Men nu börjar nog det snart - nu börjar det! Kram!

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: Clash Of Kings Cheats

Very soon this web page will be famous amid all blogging and site-building viewers, due to it's
pleasant posts


Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0